W


Taking advantage of my stay in Tokyo, I am trying to meet my friends. This man with long hair is the man whom I desperately wanted to meet. He is my very close friend, and we have been together long enough to know each other very well from childhood. We have a lot of wonderful memories and he has backed up me when serious matters happened. Now he has two daughters and looks enjoying his Tokyo life as a father. (Dear Mr.W, if you don't mind displaying your photo without black bar and blur, please let me know. I would like to show your face clearly on my web site. Thank you.)
 
東京滞在を利用して、友達に会える機会を作ろうと頑張っております。写真の長い髪の人物は、東京滞在では必ずや会いたいと思っていたイケメンでして、僕の幼少期よりの親友であります。楽しい思い出を共有しているだけでなく、僕の人生の節目毎に、蔭になり日向になり、大きなサポートをしてくれたのも彼でした。今や、彼は二人の娘の父親、家族を守る大黒柱として東京でがんばってるようでした。(というわけで、写真をBlur&Black barで加工してアップしておりますが、もし加工なしでも載せてもOKでしたらご連絡下さいませ、W様。そのイケメンぶりを披露していただきたいです。)


About this entry


3 コメント:

  1. shiho 2009/10/29 5:46

    ごぶさた。
    てか、日本に帰国してんの~?
    こっち戻ってくる?
    来週か再来週あたり実家行こうと思っててさ、お店寄ろうかな。

     
  2. KAJI 2009/10/29 6:05

    ご無沙汰でございますー。
    日本滞在中でございます。

    実家の方には、12月末に戻るんだ。
    ので、12月末か1月頭に実家戻られるようだったら是非。
    鐘突きとか行きますか?!

    お店には是非よってやってください。
    僕の母がなぜ、僕が日本に帰国しているか喋ってくれるでしょう。

     
  3. shiho 2009/10/30 6:43

    も、もしかして、ハニー連れてる??
    ついに??うひょひょひょ~~。

    鐘つきは行きたいなぁ…でもいないんだよね、いけないなぁ(涙)
    年始に会えるかしら♪