Digital Content Expo 2009


I went to DIGITAL CONTENT EXPO 2009 with Miho. This expo has some connection with Miho's job, so she is invited to attend the opening ceremony and other talk discussions. We enjoyed many art installations produced by Japanese university students and 3D devices manufactured by Japanese corporations. (I came back to Japan around the end of this September. I try to write my blog in English for my American friends. Please be patient and keep checking my blog.)
 
Mihoさんと一緒にDigital Content Expo 2009に行ってきました。Mihoさんのお仕事と関連があって、このExpoに彼女が招待されており、ついでに私もという事で行って参りました。オープニングセレモニーやトークディスカッションなどにも参加し、その時間の合間に展示されている作品を見て回りました。(日本に9月下旬に帰国しました。アメリカの友人に向けて英語でもblogを書こうと努力してます。)


About this entry


0 コメント: